unrar problem

Get help, report and discuss bugs.
Post Reply
Telman12
Posts: 16
Joined: 01 Nov 2013, 21:10

unrar problem

Post by Telman12 » 26 May 2015, 17:46

in englisch

hi
I'm looking for a long time (nzbget 0.8.0 or above) a solution to the problem. namely wants unrar not as I will. e.g.

* {{*}} nzb. Does this the directory xy with the file xx.aa


I would like to.

xy / xx.aa


now

unrar x - >> * {{*}} / xy / xx.aa

unrar e - >> * {{*}} / xx.aa

Is there a viable solution
system now Windows
Thank you

in deutsch

hi
ich suche schon lange zeit (nzbget 0.8.0 oder so) eine lösung für das problem. und zwar will unrar nicht wie ich will. z.b

*{{*}}.nzb diese enthält das verzeichniss xy mit den den datei xx.aa


ich möchte.

xy/xx.aa


now

unrar x -->> *{{*}}/xy/xx.aa

unrar e -->>*{{*}}/xx.aa

gibt es dafür eine praktikable lösung
system jetzt windows
danke

PTRCK
Posts: 46
Joined: 04 Dec 2014, 12:32

Re: unrar problem

Post by PTRCK » 27 May 2015, 02:22

Du möchtest also keine Unterordner haben?

Einfach unter Settings/Unpack den Pfad zu der UnRAR.exe anpassen (C:\UnRAR.exe e). Einfach nach der .exe ein Leerzeichen und das e als Parameter hinten dran.

Telman12
Posts: 16
Joined: 01 Nov 2013, 21:10

Re: unrar problem

Post by Telman12 » 27 May 2015, 07:29

but I want 1 subfolder (where you want the file and its subfolders) Unfortunately unrar e is not because everything is so together amount almost to a folder. and is then in the folder xy (the same name as the NZB) I would like that it is up to the folder that was with grab there.

doch ich möchte 1 unterordner (in dem soll die datei und weitere unterordner sein) unrar e geht leider nicht da wird ja alles in einem ordner zusammengefast wird. und das liegt dann im ordner xy(der genauso heißt wie die nzb) ich möchte das es in den ordner liegt der bei packen da war.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests